Bitches don’t know ’bout unstable climate

Test de consistenta

Test de consistenta

Da. Mă coc în suc propriu şi îmi schimb aromele mai ceva ca un vin penal care a stat la soare prea mult. E cald. Groaznic de cald. Atât de cald încât îmi vine să ies afară să alerg de nebun şi să transpir în aşa hal încât să slăbesc în timp record, astfel să-mi fie mai puţin cald zilele următoare. Dar nu o să fac asta pentru că oricum lumea s-a obişnuit cu mine fiind ” fluffly” şi nu vreau s-o sperii cu modificări drastice într-un timp atât de scurt.
Turbez încet încet. Dacă aş putea să mă întorc în timp, să mă întâlnesc cu mine iarna când ziceam ” nu mai vine odată căldura ” mi-aş trage o palmă sănătoasă de neam prost. ” EMBRACE THE COLD ! ” mi-aş urla pentru că sigur îl voi regreta câteva luni mai târziu.  Şi totul din cauza ruşilor !!!😛 Nu va uitaţi aşa la mine, ştiu că e vina voastră !
Cred că din primul salariu o să-mi fac cinste cu un mare aer condiţionat… sau trei ! Toate într-o cameră. Lucrând simultan. Setate la cea mai joasă temperatură. Mereu. Yeah…

PS: Azi apare The Explendables, aşa că oricine are cea mai vagă urmă de testosteron trebuie să-l vadă cât mai curând ( legal evident ).


2 responses to “Bitches don’t know ’bout unstable climate

Leave a Reply

