Gladiator

Ascultam Metallica – Hero of the day, şi bineînţeles mi-am adus aminte de filmul Gladiatorul, film care se clasează în top 3 în clasamentul filmelor mele preferate, poate chiar pe prima poziţie. Filmul este genial, deşi poate pe alocuri nu sunt respectate datele istorice întocmai. Este captivant, are toate ingredientele unui film de excepţie,  care a câştigat 5 premii  Oscar şi multe alte premii. Actorul principal, în speţă Russell Crowe, are un rol extraordinar şi o interpretare de excepţie.

Filmul a fost numit, de către mulţi critici, filmul decenului, şi cu siguranţă îşi merită titulatura. Momentul discursului în faţa arenei din Colosseum îmi face pielea ca de găina de fiecare dată când văd secvenţa. Cred că şi vouă. Deşi cred că majoritatea l-aţi văzut, vă recomand totuşi să va uitaţi la el sau să îl revedeţi, eu asta o să fac.🙂

Numai bine, vă salut!


Leave a Reply

