Vă încetinesc cumva ? Part deux.

‘ai salut ! Până acum am stabilit că prea mulţi aveţi permis şi acum vă credeţi piloţi în bolizi de genul ăsta.
Eh, deja sunt conştient că toate panaramele sunt şoferi şi-mi transformă plăcerea de-a conduce într-o adevărată enciclopedie de înjurături, dar sunt totuşi câteva chestii pe care aş vrea să le subliniez. Următoarea listă conţine chestiile care mă oftică cel mai des şi cel mai mult, chit că trebuie să ” îndur ” unul sau combinaţiile dintre ele.

1) Semnalizarea. O activitate care durează o fracţiune de secundă implicând o mişcare extrem de simplă a încheieturii mâinii stângi urmată de o uşoară apăsare cu degetul inelar, mijlociu sau arătător. Făcând acest minim efort voi mă puteţi avertiza că urmează să faceţi un viraj, o depăşire sau orice altă schimbare a direcţiei de mers astfel eu să nu fiu pus în situaţia de a frâna brusc, a-mi face nervi şi a vă trimite la origini. Cei care va simţiţi cât de cât … PUNEŢI SEMNAL ! Nu doare !

2) Alte activităţi care-ţi reduc talentul de a fi un bizon în trafic şofer. Iii ! Ai primit un sms de la un coleg / colegă şi trebuie OBLIGATORIU să-i răspunzi tot cu un mesaj că 10-20 cenţi / minut în altă reţea este de-a dreptul strigător la cer şi hai să fim sinceri, oricât de civilizat ar fi un handsfree tot ca un cocalar arăţi cu el la ureche. Cât timp te concentrezi să scrii, atenţia trebuie să fie distributivă. Cafeaua să nu se verse, postul de radio să fie cel care trebuie şi circulatul cu 40 km/h sub limita de viteză sunt chestii pe care trebuie să le ai mereu în seamă. Ignoră coloana ce se face în spatele tău.

3) Locul de parcare. Chiar dacă s-ar fi putut cumpăra/închiria un loc de parcare în minuntatul meu oraş cineva tot s-ar găsi să-l ia, nu? Parcarea din spatele blocului a devenit neîncăpătoare pentru locatarii modeşti cu 2-3 autoturisme fiecare. Nu ştiu ce au cu locul unde parchez eu sau tata de obicei că-s atraşi de el ca musca de rahat. Evident că încercăm să nu fim nesimţiţi şi să luăm locul altcuiva când îl găsim pe al nostru luat şi o lăsăm în locuri mai obscure. De aceea iarna trecută după ce-am dat la o parte zăpada picată de pe bloc fix pe a mea maşină mi-am tras un parbriz nou şi mi-am îndreptat plafonul.

4) ” Beau puţin pentru că-s cu maşina “. Voi cei din categoria asta mai bine faceţi pipilică pe un gard electrifiat. Poate vă reveniţi.

O combinaţie între categoriile 3 şi 4 :


5) Cei ce-mi testează frânele. E roşu pentru pietoni dar tu ai decis că nu merită să respecţi culoarea şi totuşi să treci fix când eu sunt în dreptul trecerii ? Ah vrei să vezi dacă-mi ţin frânele ? Uite că ţin. Dacă aveau o forţă de frânare identică cu brânza ce făceai ? Stăteai în spital şi-mi reparai şi capota ? Foarte tare, hai repetăm experimentul cu prima ocazie.

Cam atât deocamdata😀


Leave a Reply

