Vocile şi olimpiada de toamnă

24 August

Vocile: Se termină vara, nasol, curând dau restanţe, tre’ să m-apuc de treabă, restanţele alea nu se iau singure.

Eu: Pentru că este sfârşitul verii, merit o bere !

25 August  -1 Septembrie

Vocile: Nu-mi vine să cred, mai sunt câteva ore din vară…[12:00 AM] DEJA ? Ce tare, eu am învăţat citit puţin către deloc din ce am pentru restanţe. Omule hai facem ceva !

Eu: Tre să mai dau o fugă pe la Capitală să văd când am datele pentru examen

Vocile: Nici măcar nu ştii când ai primu` examen ?

Eu: Eh, câteva drumuri la bucureşti, o cazare prelungită la cămin, totu va fi ok.

Buzunarul:😦

2 Septembrie

Vocile: Ok, 3 septembrie. Procedee şi sisteme de prelucrare. Oi fi făcut tu nu ştiu ce mânărie da’ ceva ceva tot trebuie să scrii ! Învăţa omule !

Coleg de cameră: Am nişte vin …

Vocile: Nu, nu, nu, nu !

Eu: Neah, nu-s cu vinul, merci de ofertă.

Vocile: Phew.

Eu: Huh, deja 3 AM, mai mult de-atât n-o să-mi între în cap oricum. Mă descurc eu.

3 Septembrie

Vocile: Încep să te reneg.

Prof: Păunescu, 5.

Eu: YAYZ !

Vocile: CUM ?!?!?!

Buzunarul:😦

Da, sunt un nenorocit. În acelaşi timp sunt un nenorocit cu o restanţă în minus. Unii veţi începe să plângeţi că vaaaai în ce hal a ajuns sistemul de învăţământ în România, ce fel de inginer ieşi tu de-acolo etc. etc. şi veţi avea dreptate. Dar acum sincer… Am. O. Restanţa. În. Minus. Sistemul educaţional nu se duce de râpă din cauza mea, deşi fac pariu că mai toţi în şosetele mele zic asta, ca cei care merg cu 250km/h pe DN2 pe principiul ” Eu nu am cum să fac accident, mie nu are cum să mi se întâmple aşa ceva ! “.

Sunt un ignorant nenorocit. Care a luat o restanţa. Şi se simte bine😀


3 responses to “Vocile şi olimpiada de toamnă

Leave a Reply

