O lună de stânjeneli

Azi se face o lună de când am început să debităm chestiile din ” descrierea categoriilor “.

Voi cumpăra domeniu ? Nu.
Mă simt mai în contact cu lumea ? Nu.
Îmi dezvolt în vreun mod creativitatea ( sau lipsa acesteia) ? Nu.
Voi începe să pun articolele pe Twitter sau Facebook ? CATEGORIC NU
Am urmărit formula : Step 1 – Make a blog ; Step 2 – ??? ; Step 3 – PROFIT ? Nu.
Mă simt bine când cineva îmi citeşte postările ? Da.🙂

Mulţumesc tuturor celor care aţi aruncat măcar un ochi pe aici. Stay tuned.


Leave a Reply

