Anul 3 – same old shit

Right, mi-am făcut azi curaj să merg chiar de la 8 la facultate, deşi văzând ploaia pe geam eram la un pas să aplic tactica ” ducă-se dracu, stau şi dorm”. Pe la jumătatea drumului chiar eram destul de încrezător în ceea ce priveşte noul an😀 Am văzut materii cărora le sunt dedicate facultăţi întregi, aşa că nu au cum să fie complicate când sunt predate pe scurt şi cu un seminar la două săptămâni … stil Poli.
De ce-am avut parte totuşi este o altă poveste. Doi profesori care au început să povestească despre istoria materiilor pe care ni le predau raportându-se din două în două fraze la perioadele pre şi post-’89. Prezentări aproape identice făcute de profesori diferiţi, cred c-au avut o conferinţa înainte şi s-au hotărât să ne facă un scurt rezumat. Aşa că astăzi la Tehnologii de Prelucrare Comuniste am învăţat că halele fabricior din IMGB acum sunt pline de buruieni, că noi ca viitori ingineri vom fi coloana vertebrală a industriei şi tot ce reprezintă ea ( !!!!! ), că Wi-Fi-ul îmi consumă jumătate din baterie într-o oră şi am realizat că sunt în pană de haine adaptate sezonului aşa că fac puţin frigu’.
Same old shit, different year.


Leave a Reply

