O zi bună !

Rare sunt zilele pe care le pot declara cu mâna pe inimă bune ! Ieri a fost o zi bună. A început cu o scârţâială totuşi, ar fi trebuit să fie vinerea liberă când eu îmi târam hoitu’ acasă pentru un weekend prelungit.

Rândul acesta italic sunt de fapt înjurături cenzurate adresate profilor din UPB, dar cine vrea să citească aşa ceva?

Am ajuns înaintea colegilor mei în clădirea facultăţii … era pustiu, majoritatea studenţilor erau deja acasă, eh. Lasă că nu e prima dată când soarta mă apleacă şi mă fugăreşte-n curcubeu.
Ce-i important e că m-am destins. I-am revăzut pe cei de la Club 99 ( fosta trupă Deko, pentru popor ). Costel a fost într-o formă de zile mari, practic rutina lui ce mi-a rămas cel mai bine în cap, Teo la fel de bun, în schimb Vio nu a reuşit să scoată mai mult de un zâmbet de la mine, nici de la restul publicului – dacă faci o treabă de genul ăsta în stictir mai bine nu o faci şi gata. Ca o paranteză nu am priceput ce-a fost cu mărirea preţului la majoritatea chestiilor de pe meniu. Înţeleg tematica 99 – majoritatea băuturilor costând 9.9 ron. Dar hai să fim serioşi, un Tuborg la 0.33 să coste 9.9 ron e cam tras de păr chiar şi pentru un local de genul ăsta. Sunt student damn it !

Glume misogine deşi cam jumătate din public NU era format din bărbaţi, spectatori ( spectatoare de fapt ) cu râs idiot sau doar idioţi luaţi la mişto, o chelneriţă care nu ştia că oferta lor la bere se numeşte ” beer boat ” şi atunci când i s-a cerut o ” barcă de bere ” se uita cruciş la solicitant ( Apropos, Chucky, data viitoare uită-te după d-ăştia cu ceafă lată când e să te iei de angajaţii unui local, doar dacă am scăpat cu toţii acum asta nu înseamnă că trebuie repetată faza🙂 )  ce să mai, tacâmul complet pentru vreo două ore de râs.

PS: Totally unrelated – Ştiţi senzaţia aia când ai o pietricică în pantof care rămâne acolo chiar după ce scuturi pantoful … sau acea coajă de la o boabă de proumb rămasă înfiptă bine între dinţi şi care se scoate greu. Eh, sentimentul pe care-l ai atunci când în sfârşit scapi de aşa ceva merită trăit mai des. Metafore peste metafore🙂


3 responses to “O zi bună !

Leave a Reply

