Ne vedem la anu !

Asta e ultima mea noapte în Regie pe 2010. Este atât de linişte încât piuitul din urechile mele parcă are ecou. Am un sentiment ciudat, parcă aş termina tot anul şcolar deşi nu e asta situaţia … aiurea oricum.
Şi uite aşa ne apropiem de sfârşitul unui an plin de moţiuni de cenzură, scumpiri de benzină, eliminări din cupe europene, reduceri de salarii şi pensii, mucegai în cameră, multă oftică în general şi Bendeac neştiind d-astea, multe dintre ele în doze duble, triple. Repetitiv. Ăsta e cuvântul. 2010 a fost repetitiv. O descriere mai neutră ca asta nu cred că găsesc.
Ce planuri concrete am pentru 2011 ? Să-mi fac planuri pentru 2012.
Voi ceda în sfârşit presiunilor şi-mi voi face cont de Facebook? Nu.
Mă voi uita la ” The Social Network ” măcar ? Nu.
Ce planuri pe termen scurt am ? Mâncare, mi-e foame. Pun şi nişte muzică pentru că-i prea linişte. Mai târziu mă dau pe o bere ceva.

Postul este repetitiv în ton cu anul ce trece🙂

PS : Hai cu Revelionu’ !

PS 2 :

 


One response to “Ne vedem la anu !

Leave a Reply

