Astenie de semestru nou

Nu am nimic cu Regia ( mă rog, nimic major ) şi sunt convins că o să-i duc lipsa după ce voi termina cu facultatea dar nu pot mă abţin în a-mi exprima frustrarea cu întorsul în celebrul campus când trece o perioadă mai lungă de timp cât am stat acasă. Nu-i zic vacanţă, o săptămâna pauză nu merită acest titlu. Nu pot să dorm. Au trecut deja două nopţi şi cred că am 6 ore cumulate de somn până acum. Nu obişnuiam să am problema asta şi nu pot să-mi dau seama ce mă reţine să sforăi ca acasă. Chiar nu vreau să fiu unul din ” ăla ” care nu poate să doarmă decât în patul lui. Cred c-o să-mi măresc somniferul cu mai multe doze de bere … sunt ca o fată pe stop proaspăt dezamăgită de ce vopsea i-a aplicat noul ei hair stylist pe şuviţele ei rebele astfel făcându-i respectul de sine să coboare la un nivel fără precedent când nu dorm.
Nu cred că-s singurul în situaţia asta. Cel puţin azi la ore lumea mi s-a părut la fel de plictisită ca la cursul de proiectare asistată ( trust me, cititul dicţionarului de la W la X este mai distractiv ). Şi ca de obicei am parte şi semestrul ăsta de relicve de profi care mai de care învăţându-mă arta de a fi inginer “one Power Point slide at a time”.
Nici măcar băncile nu mai îs la fel de comfortabile, şi nici Wi-Fi nu mai am în sălile de curs ! >_<

[ exerciţii de respiraţie ]

So how was your day?🙂

PS: Din păcate am avut dreptate şi animaţiile cu Roboţii au devenit ” virale “. Toţi ţăranii încep acum în stânga şi în dreapta cu ” apăsa-l ! ” şi alte citate memorabile. Waste of comedy😦


4 responses to “Astenie de semestru nou

Leave a Reply

