Lipsa de update-uri

Nu am murit. Încă mă mai agit pe ici colo, mult colo decât ici se pare. A trecut ceva vreme de când nu am mai aşternut câte-un gând pe-aici, deşi nu pot spune cu precizie de ce. Ocupat nu prea am fost cu excepţia sesiunii pe care nu am terminat-o tocmai cum aş fi vrut, prima săptămâna din ultima mea vacanţă de vară ( ever ever ) petrecând-o cu un gust amar în gură. Huh, uite unul din motive.
Urma să bag un post kilometric despre bere cu aproximativ 15 mini-review-uri la te miri ce sortimente ciudate, spumoase, aromate, etc etc. Am abandonat ideea deoarece momentan sunt nevoit să renunţ la orice înseamnă alcool o perioadă. Mi-am impus o dietă … aparent vreau să dau jos un kil, două şi dacă ar fi să postez despre bere mi-aş face mai mult rău decât bine. Sevraj !!!
În fine, luna viitoare locu’ ăsta de parcare face un an, aşa că în anticiparea marelui eveniment urmează un clip random !

 


One response to “Lipsa de update-uri

Leave a Reply

