Getting there…

N-am mai scris de-un amar de vreme deși mi s-au mai bătut apropouri pe tema asta. M-am luat cu câte altele recent așa că nevoia mea de socializare și prin acest mod a scăzut considerabil, fără supărare puținilor care mă citeau și le mai smulgeam câte un zâmbet.
Păi treaba stă cam așa : tocmai mi-am dat ultimul examen propriu-zis până la cel de licență. Ieri am terminat tot ce înseamnă sesiune în 4 ani de studiu și am sentimente împărțite. Ajung încet încet la un capăt de drum, termin studenția. M-a lovit atât de brusc senzația asta cât nici nu am putut să reacționez. Cu cât trece timpul încep să realizez că gata, am scăpat de-un stres, de înghițit rahat din partea profilor expirați de câteva generații, de păr albit prematur.
În același timp o să-mi fie dor de fazele când le dădeam peste nas la examene celor care ” învățau bine “, de momente gen “iese tocilara în fața clasei și plânge că nu a fost lăsată să copieze cât timp restul da”, de sentimentul când termin un proiect în care-mi bag și scot de vreo săptămâna (pentru că atunci m-am apucat de el, elev conștiincios ce sunt !🙂 ) și are un aspect profi.
N-o să-mi fie dor de momentele de la cămin când înghețam în cameră de frig, în baie erau țurțuri, curent, apă caldă (sau apă pur și simplu), internet aveam cu porția și de unii idioți cu care am avut plăcerea să împart acel spațiu de 4 pe 4. În schimb o să-mi amintesc cu drag de primele săptămâni acolo, de acel sentiment de nou, de farse, de lume și voie bună, momentele eroice de lucru la un desen pe o pătură de hârtie ore-n șir până dimineața la te miri ce oră când mă prăbușeam în pat având o revelație după ce mă trezeam în ceea ce-l privea, momentele când aveam cursuri dimineața și afară ploua așa că-mi băgam picioru’ și dormeam în continuare.
TL;DR : Au trecut anii și țara mă face inginer.
Aș vrea să mulțumesc academiei…
" Parteneri oficiali "


Leave a Reply

